Centru de ajutor
- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Tren Candela către Milano
Găsește cel mai ieftin bilet pentru călătoria ta
Asigurați-vă biletul astăzi și beneficiați de cele mai bune oferte!
Candela la Milano cu trenul
Călătoria de la Candela la Milano cu trenul este de 702,81 km și durează 9 ore 50 min.. Există 36 conexiuni pe zi, cu prima plecare la orele 07:43 și ultima la 19:54. Este posibil să călătoriți de la Candela la Milano cu tren pentru doar 307,35 lei sau până la 756,90 lei. Cel mai bun preț pentru această călătorie este 307,35 lei.
Cel mai mic pret | 307,35 lei |
Durata călătoriei | 9 ore 50 min. |
Conexiune pe zi | Italo, InterCityNotte, Frecciarossa, DB - Intercity, Regionale Veloce 36 |
Cel mai mic pret | Italo, InterCityNotte, Frecciarossa, DB - Intercity, Regionale Veloce 307,35 lei |
Cel mai mare preț | Italo, InterCityNotte, Frecciarossa, DB - Intercity, Regionale Veloce 756,90 lei |
Prima Plecare | Italo, InterCityNotte, Frecciarossa, DB - Intercity, Regionale Veloce 07:43 |
Ultima Plecare | Italo, InterCityNotte, Frecciarossa, DB - Intercity, Regionale Veloce 19:54 |
Distanţă | Italo, InterCityNotte, Frecciarossa, DB - Intercity, Regionale Veloce 702,81 km |
Plecare | Italo, InterCityNotte, Frecciarossa, DB - Intercity, Regionale Veloce Candela |
Sosire | Italo, InterCityNotte, Frecciarossa, DB - Intercity, Regionale Veloce Milano |
Transportatori | Italo, InterCityNotte Italo, InterCityNotte, Frecciarossa, DB - Intercity, Regionale Veloce |
Tren Bilete de la Candela la Milano
Comparați prețurile și biletele de la Candela la Milano
Rezervă în avans și economisește.
Dacă căutați cea mai bună ofertă pentru călătoria dvs. de la Candela la Milano, rezervarea biletelor de tren în avans este un mod excelent de a economisi bani, dar țineți cont că biletele în avans de obicei nu sunt disponibile decât cu 3 luni înainte de data călătoriei dvs.
Rămâi flexibil cu timpul tău de călătorie și explorează călătoriile în afara orelor de vârf.
Planificarea călătoriilor tale în afara orelor de vârf nu doar că înseamnă că vei putea evita aglomerația, dar te poate ajuta și să economisești bani. Fiind flexibil cu programul tău și luând în considerare rute sau orare alternative va avea un impact semnificativ asupra sumei de bani pe care o cheltuiești pentru a ajunge de la Candela la Milano.
Verifică întotdeauna ofertele speciale
Verificarea celor mai recente oferte vă poate ajuta să economisiți o mulțime de bani. Asigură-te să dedici timp suficient pentru a căuta și a compara prețurile pentru a primi cea mai bună ofertă pe bilet. Profită de tarife speciale pentru copii, tineri și seniori, precum și de reduceri pentru grupuri.
Deblochează potențialul trenurilor mai lente sau al trenurilor de legătură.
Dacă plănuiești o excursie cu un orar flexibil, de ce să nu optezi pentru traseul pitoresc? Luând trenuri mai lente sau cu mai multe conectiuni, s-ar putea să economisești bani la bilet - cu siguranță merită luat în considerare dacă se încadrează în programul tău.
Sfat Virail Pro ✌: Rezervarea cu 10 zile în avans economisiți în medie 10%
Cel mai bun moment pentru a rezerva bilete de tren ieftine de la Candela la Milano
Cele mai ieftine bilete de tren Candela - Milano pot fi găsite până la 80,72 lei dacă aveți noroc sau 96,02 lei în medie. Cel mai scump bilet poate costa până la 125,43 lei.
Găsiți cea mai bună zi pentru a călători la Milano cu trenul
Când călătoriți cu trenul către Milano, dacă doriți să evitați aglomerația, puteți verifica cât de des călătoresc clienții noștri în următoarele 30 de zile folosind graficul de mai jos. În medie, orele de vârf pentru călătorie sunt între 6:30 și 9:00 dimineața sau între 16:00 și 19:00 seara. Vă rugăm să țineți cont de acest lucru atunci când călătoriți la punctul dvs. de plecare, deoarece este posibil să aveți nevoie de ceva timp suplimentar pentru a ajunge, în special în orașele mari!
Transportatorii pe această rută
Aflați mai multe despre transportatorii de pe această rută.
Frecciarossa, operat de Trenitalia, compania națională de căi ferate, este un serviciu de trenuri de mare viteză renumit în Italia. Trenurile FRECCIAROSSA, care ating viteze de până la 300 km/h, leagă orașe importante, inclusiv Roma, Milano, Napoli, Florența și Torino.
Italo, o subsidiară a companiei italiene de căi ferate Nuovo Trasporto Viaggiatori (NTV), operează un serviciu de trenuri de mare viteză în toată Italia. Lansarea în 2012 a trenurilor Italo, care sunt atât convenționale, cât și de mare viteză, oferă călătorilor călătorii rapide și confortabile prin Italia. Viteza de 300 km/h asigură transport regulat și confortabil către orașe mari precum Roma, Napoli, Florența și Milano.
Deși nu sunt la fel de rapide ca trenurile ICE de mare viteză, trenurile InterCity ale Deutsche Bahn au viteze de până la 200 km/h, oferind vagoane spațioase și opțiuni de luat masa. Operând pe numeroase rute germane, cum ar fi Köln-Hamburg, aceste trenuri se extind și către destinații internaționale, inclusiv Amsterdam și Luxemburg. Unele rute au chiar trenuri cu etaje.
Tipuri de bilete și facilități de la Candela la Milano
Comparați diferite tipuri de bilete și facilitățile oferite de Frecciarossa, Italo și DB - Intercity atunci când călătoriți de la Candela la Milano.
Standard
Standard este nivelul de bază al serviciului și include un scaun confortabil și acces la serviciile de bază la bord. Autocarele 5-8 sunt pentru nivelul Standard cu scaune îmbrăcate în piele ecologică gri.Premium
Serviciul premium include un scaun mai larg, mai mult spațiu pentru picioare și acces la facilități suplimentare, cum ar fi o băutură de bun venit și o selecție de ziare. Autocarul 4 de pe trenul Frecciarossa 1000 este rezervat pentru nivelul Premium.Executive
Executive este cel mai înalt nivel de servicii și include toate facilitățile de la nivel Business, precum și un sistem de divertisment personal și mese gourmet servite de un bucătar dedicat la bord.Business
Serviciile de afaceri sunt concepute pentru călătorii de afaceri și includ toate facilitățile de la nivelul Premium, precum și acces la un Business Lounge dedicat și îmbarcare prioritară. Autocarele 2 și 3 ale Frecciarossa 1000 sunt rezervate pentru nivelul de serviciu Business.Smart
Cu ambianța Smart, experimentează toate conforturile și serviciile Italo la un preț accesibil.Prima
Experimentați ce este mai bun din Italo cu atmosfera Prima, oferindu-vă confort maxim și servicii de top pentru întreaga călătorie.Club Executive
Pentru o călătorie și mai luxoasă și relaxantă, optează pentru Club Ambiance. Aici, vă veți bucura de confortul suprem și de răsfăț cu aranjamentele individuale spațioase.Second Class
În trenurile SBB Intercity, pe lângă facilitățile de bază pentru biletul de clasa a doua, există o zonă pentru familii special concepută pentru a oferi confort familiilor cu copii. Dacă ți se face foame în timpul călătoriei, poți savura mese gustoase în trăsura restaurant.First Class
În clasa I a SBB Intercity, puteți beneficia de priză personală, scaune mai confortabile și spațiu mai mare pentru bagaje. Unele trenuri IC oferă, de asemenea, zone liniștite și zone de afaceri.Descrierea facilitatii
Aflați mai multe despre diferitele facilități disponibile la bord cu fiecare transportator pe această rută.
Candela la Milano Emisii de CO2 prin Tren
Putem îmbunătăți ceva?